گروه تولیدی کازادکورا

درب ورودی منزل

درب ورودی ایده آل دربی است که مقاوم، ماندگار و زیبا باشد. علاوه بر این باید در برابر بارندگی، نور خورشید و سایر تغییرات آب و هوایی مقاوم و در عین حال زیبا و تاثیر گذار باشد. بر خلاف باور عموم، درب های آهنی و استیل چندان ماندگار نیستند، در واقع قدیمی ترین درب ها عموماً از چوب ساخته شده اند.

درب ورودی آپارتمان همواره بیشترین تاثیر گذاری را نسبت به  تمامی مصالح نازک کاری ساختمان دارد. در واقع طرح و جنس درب ورودی تعیین کننده سطح انتظارات ما از زیبایی یک ساختمان می باشد.

مدل درب ورودی ساختمان برای دکوراسیون منزل شما

به جهت تابش آفتاب توجه کنید. جهت خانه ی شما چگونه است و درب شما چقدر نور مستقیم دریافت می کند؟ برای مثال اگر درب ورودی ساختمان شما به سمت شرق، غرب یا جنوب است، تابش نور مستقیم به درب انتخاب های شما را برای متریال درب محدود می کند. به این دلیل که اشعه های شدید خورشید می تواند به مرور زمان باعث ایجاد ترک های مویی و تاب دار شدن در چوب شود.

این موضوع برای درب های بلند نگران کننده تر است. اگر جلوی درب ورودی ساختمان تان رواق یا تاق نما دارید یا درب تان به سمت شمال است، لازم نیست نگران انتخاب مصالح باشید.

متریال مورد استفاده در درب منزل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بی دلیل نیست که درب های تمام چوب که از چوب های مرغوب ساخته شده اند، از قیمت بالایی برخوردار می باشند.

چه متریالی برای درب ورودی ساختمان مناسب است؟

بعد از بررسی جهت آفتاب، نوبت به انتخاب متریال مناسب برای درب تان می رسد. ۳ تا از رایج ترین مصالح فایبر گلاس، چوب و یک نوع گیاه پیوندی لایه لایه (هیبرید) است. گزینه های دیگری مانند فلز و شیشه هم وجود دارند.

مراحل انتخاب درب ورودی منزل :

شما هنگامی که در اینترنت واژه درب لابی را جستجو  می نمایید، با تعداد زیادی عکس درب ورودی ساختمان روبه رو خواهید شد. همچنین هنگام خرید درب لابی، فروشندگان و تولید کنندگان این درب، تعداد زیادی مدل درب ورودی منزل را به شما نشان خواهند داد. حال این سوال برایتان پیش خواهد آمد مناسب ترین انتخاب میان این درب ها کدام است. برای پاسخ به این سوال می بایست موارد زیر را مد نظر قرار داد:

  1. ابعاد درب لابی را تعیین نمایید
  2. تعیین مدل درب ورودی ساختمان
  3. جنس درب لابی
  4. دستگیره و قفل درب لابی
  5. رنگ در ب لابی

اهمیت درب ساختمان و آپارتمان در ایجاد انرژی مثبت :

از نظر فنگ شویی درب ورودی ساختمان می تواند بهترین خوش آمد گویی همراه با انرژی مثبت را برای مهمانان داشته باشد. با توجه به این دانش چینی qi (دو انرژی مهم به نام yin و yang که به عنوان انرژی های حیاتی در فنگ شویی شناخته می شوند که موجب سهولت و فراوانی می گردد) با داشتن درب ورودی مناسب به راحتی جریان پیدا می نماید.

مشاوره رایگان 09127082076