گروه تولیدی کازادکورا

درب کابینت ممبران

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا می‌گویند قلب هر خانه‌ای، آشپزخانه‌ی آن است؟ شاید یکی از دلایلش این باشد که ما بیشتر وقتمان را در آشپزخانه می‌گذرانیم. آشپزخانه،‌ معمولاً سنگر اول و آخر ما برای غذاخوردن، گپ و گفت‌ های خودمانی و یا جلسه ‌های خانوادگی است.

حالا چه چیزی به این قلب تپنده سر و شکل می ‌دهد؟ کابینت‌ ها و نمای زیبایشان. شما دوست دارید غذایتان را در یک محیط شلوغ میل کنید؟ معلوم است که نه. برای همین هم هست که بسیاری از طراحان داخلی، بیشتر وقت و تمرکزشان را روی طراحی کابینت ‌های آشپزخانه و به خصوص درهای کابینت می ‌گذارند.

کابینت ممبران

در واقع کابینت های ممبران کابینت هایی هستند که روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است , سپس با استفاده از روکش های متنوع و ضد آب پی وی سی بصورت یک پارچه وکیوم می شود , کابینت ممبران محصولی جدید حاصل از حکاکی این دستگاه بر روی ام دی اف است که این سبک در کشورهای اروپایی ملقب به سبک لاکچری یا همان مجلل است.

مهندسین چوب برای برای پوشاندن سطح ام دی اف از لایه هایی زیبا که عمدتا از جنس وینیل هستند ، استفاده می کنند که دارای مضراتی میباشند. این ترکیبات نیز با بخار شدن میتوانند موجبات آلودگی هوای خانه رافراهم کنند و اختلالات تنفسی خفیفی را در افراد و به خصوص در کودکان و سالمندان به وجود آورند که این مشکل در روکش ممبران تا حد زیادی برطرف شده است.

درب های کابینت ممبران میتوانند طرح های مختلفی چه از نظر نوع قاب های دور دربها و چه از نظر طرح و نقش و بافت خود روکش درب , داشته باشند , این خصیصه در مورد تاج بالای کابینت , ستون , سر ستون و غیره که از جنس ممبران هست نیز امکان پذیر است. پس مهترین ویژگی کابینت ممبران این است که دست مشتری کاملا باز است و او می تواند رنگ و طرح و بافت نما و درب , ستون , سر ستون و تاج کابینت را انتخاب و سپس , دقیقا همان ها برای مشتری تولید شود.

طراحی و رنگ ممبران

رنگ تیره دوست دارید تا کمتر کثیفی‌ها را نشان بدهد، یا عاشق رنگ طبیعی چوب هستید؟ اگر از ما می‌پرسید، تمام این درب ‌ها جذابند. میتوانید طبق سلیقه و علاقه خودتان اقدام به انتخاب کنید. مطمئنا برای هر سلیقه ای، طرح و رنگ مطلوب پیدا می ‌شود. میتوانید درب وسط را انتخاب کنید. انتخابی جالب و البته خاص!

شاید هم دوست دارید انتخاب متفاوت ‌تری داشته باشید. در این صورت اگر به سراغ آن درب کابینت ممبران با طرح گل بروید، تقریباً به همه نشان می‌دهید که خاص بودن، کسب و کار شماست. اگر هم دوست دارید کمی جذابیت را به همراه سادگی چاشنی آشپزخانه‌تان کنید، می‌توانید با خیال راحت به سراغ درب کابینت ممبران با طراحی موزاییکی بروید، و همان‌طور که چای عصرگاهی ‌تان را می‌ خورید از جزییات آن لذت ببرید.

مدل های کابینت ممبران بسیار متنوع و جذاب هستند. مدل درب کابینت ممبران هم تنوع بسیار بالایی دارند. مدل هایی با رنگ و طرح های زیبا که هر سلیقه ای را راضی میکند.

کابینت های ممبران هم مانند هر نوع کابینت دیگری می توانند با انواع متریال و مواد و مصالح ترکیب شوند. به طور مثال ترکیب آن ها با شیشه ها می تواند برای شما کابینت های ویترینی ای را پدید بیاورند که بسیار هم شکیل و زیبا هستند , ابینت های ممبران به دلیل زیبایی ظاهری شان می توان به عنوان عنصری برای تزیین دکوراسیون داخلی هم نگاه کرد. ترکیب این حکاکی ها با نورپردازی ها هم می تواند جالب و چشم نواز باشد.

مشاوره رایگان 09127082076